Страницы

четверг, 24 марта 2016 г.

Рефлексія 11
  • Обговорення шляхів організації демонстрації учнівських проектів. Прокоментувати портфоліо інших учасників проекта. 
  • Підготовка для демонстрації власне портфоліо.

Рефлексія 10

  •  Створити інструктивні документи та план впровадження проекту.
  • Оцінювання  портфоліо за створеними критеріями оцінювання.
Рефлексія 9
  • Організація диференційованого навчання.
  • Продумати стратегію для здійснення диференційованого навчання. 
  • Створення інструменту оцінювання
Рефлексія 8
  • Оцінювання діяльності учнів у проекті.
  • Продумати причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання.
  • Розробили форму оцінювання для створеного прикладу учнівської роботи.
Рефлексія 7
  • Визначили стратегію для адаптування учнів в роботі з проектним навчанням.
  • Розгляд цілі та результатів навчального проекту з позиції учня.
  • Створення учнівських прикладів веб-сайту, презентації, сторінки блогу.
Рефлексія 6
  • Навчилися  додавати у вікі-статті зображення та посилання.
  • Ознайомилися із особливостями комунікаційних сервісів.
  • Створили мережевий опитувальник для учнів.
  • Створили документи для спільного редагування та надали доступ користувачам.
Рефлексия 5
  • Організувати ефективного пошуку ресурсів для обраної теми.
  • Обговорити вимоги держ. стандарту та навчальні програми.
  • З'ясувати шляхи використання інтернету для проведення досліджень
  • Ознайомитися з прикладами оцінювання інтернет=ресурсів та способам навчання цьому учнів.
Рефлексия 4
  • Обговорення основних питань з іншими учасниками тренінгу
  • Сформувати формулу та критерії оцінювання
  • Створити вхідне тестування для виявлення рівня учнівських знань
  • Вчительська презентація та таблиця ЗХD
Рефлексия 3
  • Обговорення основних питань з іншими учасниками тренінгу
  • Сформувати формулу та критерії оцінювання
  • Створити вхідне тестування для виявлення рівня учнівських знань
  • Вчительська презентація та таблиця ЗХD
Рефлексия 2
  • Ознайомитися з методом навчальних проектів
  • Здійснити пошук інтернет ресурсів з інформацією про метод проектів.
  • Перегляд прикладів робіт з різних тем, для кращого розуміння специфіки їх виконання.
Рефлексія 1
Що я очікую від курсів:

  •   Нові знання, практичні та теоретичні уміння, навички.
  •  Докладно ознайомиться зі структурою курсів.
  •    Позитивні емоції
  •    Професійне зростання


Комментариев нет:

Отправить комментарий